Jump to content

Publicaciones recomendadas

Publicado

We have seen spy photos of the coming facelift for the 997 before, but this is the first time we see pictures of the face lifted Targa.

Just released into the market in November 2006, the Targa will likely get the new look at the same time as the rest of the 997 line-up. Fresh looking new bumper with smaller indicators and LED daylight driving lights almost integrated in the enlarged air intakes in the front, redesigned taillights with LEDs in the back.

 

The bumper in the back also looks slightly different. From the technical side, Porsche is adding a range of new direct-injection engines. This results in fuel economy savings of over 10 %. Also anticipated is a power increase of 20-25 hp. Expect Porsche to show the new 997s at the IAA in Frankfurt this September as a 2008 model.

 

 

6070412.001.mini1L.jpg

 

6070412.001.mini3L.jpg

 

6070412.001.mini2L.jpg


Publicado
A mi me parecen todos iguales :cfsd1:

 

Sastamente... lo difícil de ser diseñador de Porsche es cómo variar o darle un aire nuevo a algo que ya es casi perfecto desde hace muchos años.

Publicado

I love porsche :cfsd1:

 

Siempre soñé con tener un 911 :cfsd1: y estoy seguro de que lo conseguiré antes de morir :flwrs:

 

Espero que sea mucho antes, para disfurtarlo un poco :cfsd1::cfsd1:

Publicado
Es el Facelift del Targa

 

Mirad el GT2

 

031820071157215658.jpg

 

The previous-generation GT2 boosted engine output 51 horsepower and 52 pound-feet over the Turbo, so expect this new car to boast about 525 horsepower and 540 pound-feet of torque. Without the traction benefit of all-wheel drive, the GT2 will probably have a difficult time besting the Turbo’s 3.4-second 0-to-60-mph blast, but with the extra power and a weight reduction of about 220 pounds from shedding the all-wheel drive, the 911 Turbo’s higher acceleration benchmarks—including its 185-mph top speed—will be packing their bags and heading for second place.

 

The GT2 is differentiated from the tamer Turbo by different wheels, a massive fixed spoiler, the awkwardly grinning cooling vent at the leading edge of the hood, and those nasty gills carved into the rear valance.

 

Enlace

Unirse a la conversación

Puedes publicar ahora y registrarte más tarde. Si tienes una cuenta, conecta ahora para publicar con tu cuenta.

Guest
Responder a esta discusión...

×   Pegar como texto enriquecido.   Pegar como texto sin formato

  Sólo se permiten 75 emoji.

×   Tu enlace se ha incrustado automáticamente..   Mostrar como un enlace en su lugar

×   Se ha restaurado el contenido anterior.   Limpiar editor

×   No se pueden pegar imágenes directamente. Carga o inserta imágenes desde la URL.

  • Explorando recientemente   0 miembros

    • No hay usuarios registrados viendo esta página.