VOUNALLAMA Publicado 26 de Junio del 2009 Denunciar Publicado 26 de Junio del 2009 Buenas veciña!!!!!!! E ainda te keixas da ekipación do coxe, hai moito por aki knon teñen amitad de ekipado ke ti, eu teño o mismo pero en rojo, fixo ahora un aniño exa lle teño mais de 30.000km, estou pensando en poñerlle o spoiler do S3 e os focos datras como traen os novos. Donde eres se pode saberse??eu son de cerca de Santiago. Buenos haber se te estiras e pos mais fotos do coche, que o tes moi coidado!!!!! Ala pasalo ben, bikiños!!!!! Responder
copyto Publicado 27 de Junio del 2009 Denunciar Publicado 27 de Junio del 2009 Buenas veciña!!!!!!! E ainda te keixas da ekipación do coxe, hai moito por aki knon teñen amitad de ekipado ke ti, eu teño o mismo pero en rojo, fixo ahora un aniño exa lle teño mais de 30.000km, estou pensando en poñerlle o spoiler do S3 e os focos datras como traen os novos. Donde eres se pode saberse??eu son de cerca de Santiago. Buenos haber se te estiras e pos mais fotos do coche, que o tes moi coidado!!!!! Ala pasalo ben, bikiños!!!!! Aver si quedamos por santiago que yo voy mucho po alli tambien en el barrio de conxo un saludo Responder
fisterra Publicado 28 de Junio del 2009 Denunciar Publicado 28 de Junio del 2009 Buenas veciña!!!!!!! E ainda te keixas da ekipación do coxe, hai moito por aki knon teñen amitad de ekipado ke ti, eu teño o mismo pero en rojo, fixo ahora un aniño exa lle teño mais de 30.000km, estou pensando en poñerlle o spoiler do S3 e os focos datras como traen os novos. Donde eres se pode saberse??eu son de cerca de Santiago. Buenos haber se te estiras e pos mais fotos do coche, que o tes moi coidado!!!!! Ala pasalo ben, bikiños!!!!! Jodeeeeeer, como te pasas tio,la gente se quedara a cuadros al leer tu respuesta en gallego, que no todos la entienden. Deica logo. Responder
Publicaciones recomendadas
Unirse a la conversación
Puedes publicar ahora y registrarte más tarde. Si tienes una cuenta, conecta ahora para publicar con tu cuenta.