kockito Publicado 3 de Junio del 2010 Denunciar Publicado 3 de Junio del 2010 (editado) Dejo aquí, para el interés de todos, los codigos del clima de un audi TT del 98, sacado de un foro inglés. Quiero decir, que he probado los codigos en mi clima y coinciden todos los que he probado, que a mi me interesaban, ya que habia una lista aquí en el foro, pero muchos de los codigos, no correspondian con las funciones de mi clima. Mi Audi A4 es de finales del 98, concretamente de Diciembre. Dejo aquí, un enlace del foro y copio y pego los codigos del clima sacados de allí. Según esto, el 49 es la temperatura del liquido refrigerante y el 51 es la temperatura del bloque motor. Dejo, tanto el 49, como el 51 subrayado. http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=1396224 1.System error 2.Actual value feeler virtually 3.Actual value interior feeler console 4.Actual value outside temperature - feeler wasserkasten 5.Actual value outside temperature - feeler bumper 6.Actual value blowing out feeler floor space 7.Actual value blowing out feeler Mannanstroemer 8.Display CHECK 9.Actual digital value answering potentiometer temperature flap 10.Debit digital value temperature flap 11.Actual digital value answering potentiometer A/C flap 12.Debit digital value A/C flap 13.Actual digital value answering potentiometer Fuss/Def flap 14.Debit digital value Fuss/Def flap 15.Actual digital value answering potentiometer ram air flap 16.Debit digital value ram air flap 17.Driving speed (km/h) 18.Actual value of the blower voltage (volt) 19.Desired value of the blower voltage (volt) 20.Actual value of the compressor/on-board voltage (volt) 21.Number of low-voltage events (not volatile) 22.Sound status of the high pressure switch 23.Number of high pressure events (volatile) 24.Number of high pressure events (not volatile) 25.A/D value kickdown switch 26.A/D value hot light 27.Engine speed 28.Compressor number of revolutions 29.Coding 30.Software-Version 31.Software index 32.Potentiometer error counter temperature flap 33.Potentiometer error counter A/C flap 34.Potentiometer error counter Fuss/Def flap 35.Potentiometer error counter ram air flap 36.Temperature flap impact cold 37.Temperature flap impact warm 38.A/C flap impact closed 39.A/C flap impact opened 40.Fuss/Def flap impact Def 41.Fuss/Def flap impact foot 42.Ram air flap impact up 43.Ram air flap impact too 44.Operating cycle counter 45.Interior temperature counted (Ninc) dig 46.Outside temperature filtered (°C) 47.Outside temperature not filtered (°C) 48.ECOR 49.Coolant temperature 50.Service life in min 51.Engine temperature °C 52.Compressor Abschall conditions (see appendix) 53.Display more actively el. Outputs: Compressor / circulating air valve / water valve 54.Rule code digit 55.Outside temperature °C 56.Interior feeler virtually °C 57.Interior feeler console °C 58.Temperature wasserkasten °C 59.Temperature bumper °C 60.Blowing out feeler floor space °C 61.Blowing out feeler Mannanstroemer °C 62.Sun intensity W/m-1 63.Sun intensity filtered W/m-1 64.Delta exhaust rise 65.Delta A/C Klappenverschiebung 66.Time constant / 1.6 seconds 67.Cold weather starting correction 68.Max. correcting variable for i and sectionsection section 69.Actual value blowing out feeler foot (cnts) 70.Desired value blowing out feeler foot (cnts) 71.Deviation (Epsilon) 72.Proportion (+ heat / - cool) Saludos. Editado 3 de Junio del 2010 por kockito Responder
Publicaciones recomendadas
Unirse a la conversación
Puedes publicar ahora y registrarte más tarde. Si tienes una cuenta, conecta ahora para publicar con tu cuenta.