Caním000 Publicado 4 de Marzo del 2006 Denunciar Publicado 4 de Marzo del 2006 (editado) 250.000 € Technical Data BMW Z4 M Coupé Motorsport Version Length: 4415 mm Width: 1880 mm Wheelbase: 2493 mm Front & Rear Overhang: 865 mm/774mm Rear Wing Width: 1504 mm Front & Rear Ground Clearance: 80 mm/90 mm Front & Rear Tyres: Michelin 27/65-18, 28/71-18 Front Brake: Grey cast iron disc dia. 380 mm / 6 pot fixed calliper Rear Brake: Grey cast iron disc dia. 320 mm / 4 pot fixed calliper Drive Line: sequential 6-speed gearbox, sintered clutch Engine Layout: six cylinder in line Cylinder Capacity: 3246 cc Bore x Stroke: 87 x 91 mm Compression Ratio: 12,5:1 Max. Power: approx. 400 PS at 8200 rpm Max. Torque: approx. 400 Nm at approx. 5750 rpm Max. Revolutions per minute: 8400 rpm Cylinder block: one-piece construction Crankshaft: forged steel part Piston: forged slipper skirt piston Con-rod: Steel Cylinder head: Aluminium, four valves per cylinder Valve train: Two chain driven overhead camshafts with variable valve timing Intake System: Six single throttle valves, Carbon fibre Air box with resonance induction optimised inlet pipes Exhaust System: Multiple pipe manifold with silencer and catalytic converter Lubricating System: Wet Sump Lubrication Cooling System: Water / Air cooler Flywheel: Steel Fuel System: Inlet-Pipe Injection, one Injector per Cylinder, 5 bar injection pressure Fuel: 5-star lead-free petrol, ROZ min=98 Fuel Tank Volume: 120 litres Minimum Weight 1200 kg in Nürburgring Specification Engine Management System BMW Motorsport ECU406 with two powerful microprocessors, Ethernet Interface and four CAN busses; Cylinder selective optimized Injection and Ignition; Pit-Speed-Limiter; Quick Shift; Engine Log Book; Electronic Throttle Control; VANOS Control; Race ABS; Traction Control. Energy Management: Distribution and Control of the electric energy through the BMW Motorsport POWER400 Control Unit; Networking of all Sensors and Actuators through a CAN Bus. Electric loom: Weight optimised Ignition coils: Six high performance pencil-type ignition coils with integrated ignition driver. Sparkplugs: NGK high performance Sparkplugs Instruments: Free programmable LCD Display with integrated shift lights Steering-wheel: multiple function Steering-wheel with Quick-Release mechanism and display control Editado 4 de Marzo del 2006 por Caním Responder
Bloom Publicado 4 de Marzo del 2006 Denunciar Publicado 4 de Marzo del 2006 Puff!! menudo obus tiene q ser eso ..... va a dar gusto verlo en accion. Saludos Responder
lexTT Publicado 4 de Marzo del 2006 Denunciar Publicado 4 de Marzo del 2006 molaria mas con aleron verdad? Responder
4udi Publicado 4 de Marzo del 2006 Denunciar Publicado 4 de Marzo del 2006 que preciosidad! Responder
Caním000 Publicado 4 de Marzo del 2006 Autor Denunciar Publicado 4 de Marzo del 2006 que preciosidad! 4audi de quien es ese castigador de tu firma? Responder
4udi Publicado 4 de Marzo del 2006 Denunciar Publicado 4 de Marzo del 2006 (editado) Como que de quien es? Editado 4 de Marzo del 2006 por 4udi Responder
Caním000 Publicado 4 de Marzo del 2006 Autor Denunciar Publicado 4 de Marzo del 2006 Como que de quien es? De que dibujante o de que colección del Castigador? Responder
lexTT Publicado 4 de Marzo del 2006 Denunciar Publicado 4 de Marzo del 2006 Como que de quien es? :clap1: De que dibujante o de que colección del Castigador? ya lo ha contestado en otro post...BUSCATE LA VIDA TIO! Responder
Caním000 Publicado 5 de Marzo del 2006 Autor Denunciar Publicado 5 de Marzo del 2006 Como que de quien es? De que dibujante o de que colección del Castigador? ya lo ha contestado en otro post...BUSCATE LA VIDA TIO! Que post ? Responder
Caním000 Publicado 5 de Marzo del 2006 Autor Denunciar Publicado 5 de Marzo del 2006 Vale!! Goran Parlov aunq ese dibujo tiene muy buena pinta y los q he encontrado con el Google no tanto.. Responder
Publicaciones recomendadas
Unirse a la conversación
Puedes publicar ahora y registrarte más tarde. Si tienes una cuenta, conecta ahora para publicar con tu cuenta.