Vil TT Publicado 11 de Julio del 2006 Denunciar Publicado 11 de Julio del 2006 Me encanta. Lo único es que al igual que el sl que ya conocemos el morro es muy largo y afilado. Responder
Caním000 Publicado 12 de Julio del 2006 Denunciar Publicado 12 de Julio del 2006 Y digo esto igual que digo que me encanta el diseño de un M3 pata negra, el original... Alaaaaaaa lo q ha dicho Oye dices en el post del Bentley lo de desviar y hablar sobre otro modelo y tu aquí plantas la foto del Bentley q no tiene nada q ver Responder
SportQuattroLOVE Publicado 12 de Julio del 2006 Denunciar Publicado 12 de Julio del 2006 No es lo mismo poner una simple foto de un coche que aun no existia en ningun hilo que colgar otra de uno sobre el cual habia un post al ladito... Responder
RomuloTDI Publicado 12 de Julio del 2006 Denunciar Publicado 12 de Julio del 2006 Que tiemble la Enterprise! The new Mercedes-Benz SLR "722 Edition" has all the attributes of a thoroughbred racing car. Refined in numerous respects, this super sports car has more output, a tailor-made suspension configuration and a decidedly sporty interior. A continuing tradition: the new model variant SLR "722 Edition" is a homage by Mercedes-Benz to the unforgettable victory won by the British racing legend Stirling Moss and his co-driver Denis Jenkinson in a Mercedes-Benz 300 SLR with the starting number 722 (indicating a start time of 7.22 a.m.) at the Mille Miglia in 1955. With an output of 478 kW/650 hp and a corresponding performance, the new super sports car, which goes on sale on July 11, will not only make the hearts of car enthusiasts beat faster. The supercharged 5.5-litre V8 engine in the "722 Edition", which is hand-built in the AMG engine shop in Affalterbach, generates 478 kW/650 hp. The particular strengths of this high-performance engine are immediate response to movements of the accelerator, highly emphatic torque build-up and an unmistakable V8 sound. The performance figures are outstanding even for a high-end sports car: the "722 Edition" accelerates from standstill to 100 km/h in only 3.6 seconds, and 200 km/h is reached in just 10.2 seconds. The maximum speed (337 km/h) is above the 334 km/h previously achieved by the SLR. Handling characteristics worthy of the racetrack are also provided by the sophisticated suspension, with 19-inch light-alloy wheels, a stiffer damper configuration and a ten-millimetre-lower body. Larger brake discs with a diameter of 390 mm ensure excellent braking performance. Discreet visual modifications mark the SLR "722 Edition" out as special, in line with the wishes of the enthusiastic gentleman drivers and wealthy sports car collectors who make up the core target group. The modified front spoiler with an air splitter, as well as the rear diffuser, improve both the aerodynamics and contact pressure at high speeds, and reflect the transfer of cutting-edge technology from motor racing. At the same time, the use of clear-lacquered carbon as an extremely strong yet lightweight material symbolises the practicality of these technical features. Bucket-type sports seats upholstered in leather/Alcantara provide outstanding lateral support, while the grippier racing steering wheel with a hunting-leather lining, gearshift paddles and black carbon highlights lend a thoroughbred racing touch to the interior. Exclusive "SLR. Club" for SLR owners Before the sales release date, customers and selected guests will have the advance opportunity to appraise the new SLR "722 Edition". This is to mark the foundation of the worldwide "SLR. Club" at the Circuit Paul Ricard in Le Castellet, southern France. As an ultra-exclusive community of which SLR customers automatically become members, the "SLR Club" provides an attractive platform for outstanding events related to the SLR, as well as numerous other benefits. Another exciting feature is the club’s SLR Safety & Speed Academy, which offers special driver training courses and seminars. David Coulthard, Jochen Mass, Klaus Ludwig, Chris Goodwin and Christina Surer are among the highly skilled and well-known instructors. Pues desde mipunto de vista me encanta. Quiero unooooooooo. Responder
Caním000 Publicado 12 de Julio del 2006 Denunciar Publicado 12 de Julio del 2006 No es lo mismo poner una simple foto de un coche que aun no existia en ningun hilo que colgar otra de uno sobre el cual habia un post al ladito... Eso no es lo mismo es verdad, pero la finalidad...desviar el hilo, sí que lo es. Responder
celtio Publicado 12 de Julio del 2006 Denunciar Publicado 12 de Julio del 2006 Decir que el SRL es bonito...hablando de coches modernos y diseños actuales es bastante subjetivo, creo que por belleza gana el 300 SL origianl de los años 50, este modelo no es mejor que un Lamborgini Murciélago en términos de belleza, incluso me gusta más el Murciélago (está diseñado por Audi), lo único que es, pudiera decirse, "un ejercicio de estilo", nada más. Responder
route66 Publicado 12 de Julio del 2006 Denunciar Publicado 12 de Julio del 2006 Incerible y precioso, pensaba que no se podia mejorar Responder
ik1 Publicado 14 de Julio del 2006 Denunciar Publicado 14 de Julio del 2006 Ese me lo dejan a mi y le "reformo" el morro en la rampa de mi garaje que parece el tourmalet Responder
CHARLY® Publicado 14 de Julio del 2006 Denunciar Publicado 14 de Julio del 2006 Una pedazo de pepinazo ( en dos palabras ) im-prezionante PERO COMO COÑO SE LES OCURRE METERLE LA MATRICULA AHI YA SOLO POR ESO VOY A PASAR DE PILLARMELO Responder
Specialized Publicado 30 de Agosto del 2006 Autor Denunciar Publicado 30 de Agosto del 2006 Voy Responder
tremox Publicado 30 de Agosto del 2006 Denunciar Publicado 30 de Agosto del 2006 yo he tenido la suerte de ver una al lado del otro, un gallardo negro, un f430 rojo y un slr gris, y sin duda el mas bonito el gallardo. Responder
Publicaciones recomendadas
Unirse a la conversación
Puedes publicar ahora y registrarte más tarde. Si tienes una cuenta, conecta ahora para publicar con tu cuenta.